Kolgårdens Hunting -Jakt för livet

Jag har hjälpt min svärfar Björn med en egen hemsida. Han jobbar bland annat som jaktguide och har länge velat att jag ska hjälpa honom med detta. Nu när jag är ledig så har jag haft lite tid över och lyckats med det. Det är ju egentligen inte så svårt då jag använder mig av en förbyggd mall och inte behöver koda själv. Det är lite finjusteringar kvar men det kommer. Björn har varit noggrann med vad som ska stå i texten och själv valt ut vilka bilder han vill ha med. Det enda han är besviken över är att endast en person har skrivit i gästboken hittills så han vill gärna att ni som går in och kikar lämnar ett avtryck! 🙂

Sen måste jag avslöja att som betalning för hjälpen fick jag välja mig en kniv. Björn tillverkar nämligen fina och funktionella jaktknivar.

Kommentarer

