Fin årstid

Det är fint här upp nu. Det svider lite att jag är så stor och otymplig att jag inte tar mig ut på skidorna. Jag provade faktiskt att skejta för ett tag sedan men flåset var inte det bästa och det kändes inte direkt behagligt. Det verkade inte pyret i magen tycka heller för den sparkade och protesterade. Nej, träningscykeln känns mycket bättre 🙂 Men hundarna får dra en tung Sara på sparken och jag promenerar så gott som varje dag med någon av dem i maklig takt. Det är härligt när temperaturen håller sig på en vettig nivå och att det hela tiden blir ljusare och ljusare för var dag som går.

Kommentarer

