Smått och fint

Jag måste bara få lägga ut och visa vad min kära farmor har stickat. Hon stickar och stickar så det står härliga till! Just dessa plagg har jag packat ner i ”förlossningsväskan”. Familjen har gissat och formen på min mage blir ofta analyserad men vi vet inte om det blir en flicka eller pojke. Jag tycker dock att dessa plagg kan passa till vilket som, det är minsann inte lätt att hitta ”könsneutrala” barnkläder. Framförallt tycker jag att de små sockorna är så söta. Det syns inte riktigt på bilden hur små de är men det är verkligen pyttesmått allting.

Kommentarer

