Gästboken

Jag har ju en liten gästbok här på bloggen och det är först nu jag sett att jag enkelt kan svara på inlägg/kommentarer där. Jag upptäckte det eftersom jag helt plötsligt fick en massa ”spam” i den och var tvungen att ändra på inställningarna. Är det något ni vill fråga rekommenderar jag er att ställa frågorna där så svarar jag så snart jag kan. Det är lättare för mig att svara där eftersom jag kan svara specifikt på varje meddelande. Så har ni någon fråga eller vill ni tipsa om någon bra och intressant sida eller produkt, skriva ett omdöme om bloggen eller ja, vad som helst egentligen så är det bara att göra det i gästboken.

Kommentarer

