8000 bildfiler

Jag har ju varit med om att datorn havererat och förlorade då massor med bilder. Sedan dess har jag kopierat mina bilder till cd-skivor vilket har varit väldigt tidskrävande. Men nu har jag investerat i en liten extern hårddisk när jag kopierade över alla bilder så visade det sig att det var över 8000. Kan knappt begripa själv hur jag hunnit med det. När jag tittade och rensade alla bilder så hittade jag verkligen lite av varje…!


Vintern är vacker


Sämre utsikt kan man ha.


Nils ville ta ett kort. Som tur var fokuserade han mest på bössan.


Lilla Tilly


Nils vid en gammal, gammal tall sent en sommarkväll


Visst kan man inte låta bli att längta efter sådana vårdagar…!


Hjortronpannacotta som jag gjorde till efterätt en nyårsafton


Tranbär, tidskrävande att plocka men ack så goda!


Stalo har det bra i solen


Lerduveskytte på ojämnt underlag på skogsbacken.


Lillstrumpa som såg så rolig ut när hon var liten


När himlen såg ut så här var jag glad över att det fanns en fjällstuga i närheten som jag och Fajta kunde övernatta i.


Farbror Svenne på trapbanan i Dalasjö. Svenne som lärt mig så mycket och som alltid kommer på mig när jag gjort något galet.


Kameran ville inte ställa in skärpan men jag tyckte färgerna var fina


Min trogna jaktkamrat Fajta som blivit blöt efter ha simmat över Ängesbäcken


På väg till hjortronmyren


Kärt fjällmassiv

Kommentarer

