Som fisken i vattnet

Som fisken i vattnet trivs jag just nu. Idag åkte jag upp till Nästansjö så fick mamma/mormor vara barnvakt en stund medan jag åkte skidor på elljuspåret. Det var riktigt kul eftersom jag hade glömt fästvallan hemma och dessutom började det tokblåsa och regna…Jag höll på att storkna efter 6km stakning i töföret.

Det är otroligt hur fort dagarna går trots att jag inte gör så mycket, i alla fall inte om man jämför med vad jag förut brukade hinna med på en dag. Men allting känns bara väldigt roligt numera. Till och med att stryka, något som jag vanligtvis inte har på min favoritgöralista direkt. Sen är det ju så att det är väldigt svårt ibland att hinna göra saker färdigt, rätt som det är vaknar en liten tös och undrar var mamma och maten är. Men då jag släpper gladeligen vad jag har för händer. Allra bäst tycker jag om när vi bägge två sover tätt intill, det är så mysigt när hon ligger i min famn och jag stryker henne över håret och hon ler av välbehag. 


Klara sover gott


Hon gillar verkligen snyggingen Greger


Mor och dotter myser i soffan 🙂

Kommentarer

