Ny kniv

Eftersom Nils gav mig en fin morgongåva och skjuter räv på löpande band så tänkte jag att han skulle få en present av mig. Sagt och gjort jag sökte på knivar på Internet och hittade knivbutik.se. Där fanns minst sagt ett stort utbud av knivar och dessutom fraktfritt, jag hittade två knivar som jag beställde. Det är Nils som har det stora nöjet att flå rävarna och mårdarna så tyckte jag att det passade bra med en flå-kniv. Bladet på kniven ser även ut att passa bra till att flå älg så jag hoppas att han får nytta av den. Han blev glad i alla fall och det var ju det viktigaste.

Kommentarer

