170 000 besök!

Såg just att min räknare har passerat 170 000 besök. Helt fantastiskt! Det är väl vad riktigt stora bloggar kan ha i besök på en dag men för mig är det ändå ofattbart att så pass många besöker min sida. Faktum är att när jag får höra att den eller den läser min blogg så skäms jag nästan. Det känns lite konstigt att personer jag inte alls känner i viss mån vet vad jag är för filur och vad jag sysslar med. Och tänk vad mycket fånigt trams jag lagt ut! Men jag är ändå glad att det finns människor som uppskattar bloggen och som finner den läsvärd. Tack för det! 
   Jag håller på att fixa och trixa med en ny och bättre uppbyggd blogg. Men eftersom tiden framför dataskärmen är begränsad och inte i högsta prioritet så dröjer det än ett tag innan det blir klart.


Vy över Kultsjön. Marsfjällen i fjärran.

Kommentarer

