Tjejtema på Dalarnas jakt & fiskemässa

Nu till helgen 13-14 augusti är det dags för Dalarnas jakt- och fiskemässa. Det verkar vara ett väldigt trevligt arrangemang som vore kul att besöka. Det är dessutom tjejtema i år! Jättekul intiativ tycker jag så klart. Faktiskt ringde själva mässarrangören till mig och undrade om jag ville komma dit och berätta hur det är att att vara tjej och jägare. Det hade jag så gärna gjort! Jag har länge velat ha en sådan förfrågan och har till och med skrivit ner några rader på saker som jag då skulle vilja säga. Tyvärr var jag tvungen att tacka nej eftersom vi, hör och häpna, ska på en kryssning Hälsingfors nu i helgen. Men till er som har möjlighet, åk till Orsa i helgen!


Jakt och skytte -inte bara för killar!

Kommentarer

