Trevlig helg

Idag har det varit är det styckning på schemat och då har jag bland annat testat några nya slaktknivar som jag och Nils fick i present av en fin vän. I helgen väntas jakt åtminstone en av dagarna. Bilden tog jag för två veckor sedan, då hade det kommit lite snö. Den har emellertid tinat bort för länge sen och nu är det plusgrader och regn ute. Det är kul med spårsnö och allt det vita gör att landskapet lyser upp men att snön och kylan låter vänta på sig har jag ingenting emot. Det gör bara jaktsäsongen lite längre och snö hinner vi få tids nog ändå.

4 thoughts on “Trevlig helg

    • Tack så mycket Majsan! Hoppas att förkylningen blev bättre och att ni fick bättre jaktlycka än vad vi hade, det blev stolpe ut trots att hundarna skötte sig bra. Men så är det med jakt, ibland går allt vägen och ibland har man otur.

  1. Hejsan..jag undrar om wordpress är svår att jobba med…
    Är allt på engelska ???
    jätteglad för svar…

    • Hej Veronica!

      Nej, wordpress är inte alls särskilt svårt om man endast använder bloggtjänsten och det mesta är på svenska om man ändrar i inställningarna. Jag rekommenderar det verkligen. Det bästa är dock att installera wordpress verktyget och arbeta fram sin hemsida därigenom. Det blir lättare att få sidan precis som man vill genom att ändra i kodmallen och installera plugins osv. Men jag använder faktiskt bara bloggtjänsten än så länge och det fungerar bra. Det är ju gratis att skaffa en blogg på wordpress så det är bara att ”skapa” en och prova sig fram tills man är nöjd.

Kommentarer

