Vinnarna

Tack alla ni som deltog i tävlingen i samarbete med toppits och deras save food-intiativ! Vinnarna har nu lottats ut i tävlingen, ni kommer att kontaktas via email inom kort.

1: pris
Två stycken folieformar (12 och 19 dl) för tillagning i ugn
En förpackning Gourmet Aluminiumfolie.
Åtta förpackningar (1×1 liter, 3×3 liter, 4×6 liter) med fryspåsar

Vinnare:
Kerstin Jonsson

 2-5:e pris
En förpackning Gourmet Aluminiumfolie
Tre förpackningar (1, 3, 6 liter) med fryspåsar

Vinnare:
Erika E
Nisse
Therese
Fru P
Kertsin Jonsson

Stort grattis till Er och återigen tack till alla deltagare för bra och användbara tips!

9 thoughts on “Vinnarna

  1. Va roligt att jjag har vunnit! Men något mail har inte kommit än. Borde det ha gjort det??

    Ha en fortsatt härlig dag och tack än en gång för vinsten!

    Mvh

    Fru P

  2. Jag fick detta mail:
    ”Hej!
    Om du redan fått detta mail, ber vi om ursäkt, det ser ut att ha varit problem när vi skickat ut tidigare.
    Grattis till förstapriset i bloggtävlingen med Toppits!
    Skicka din adress till mig, så skickar jag vinsten snarast.
    Ha en trevlig kväll!
    Med vänlig hälsning
    Linnéa Söderberg • Assistant Account Executive • Edelman Stockholm”

    Är det något galet som har hänt då jag faktiskt inte vann?

    • Hej Tobbe!

      Ursäkta, felet är helt och hållet mitt. Jag såg nu att jag skrivit namnet på kvinnan som vann 1:a priset två gånger i inlägget ovan och ditt namn hade fallit bort. Har rättat till det nu. Till företaget hade jag dock skickat rätt lista och email. Så, du är faktiskt en av vinnarna! 🙂

  3. Jag tänkte bara berätta för dig att jag fortfarnade inte fått någon vinst…..

    Skickade ett mail till dom för snart en månad sedan och har inte ens fått ett svar…

    Hoppas allt är bra i kylan annars!

Kommentarer

