Trasig syn

Det här möttes jag imorse. Lillan smet iväg från köket och när jag några sekunder senare hittade henne i vardagsrummet var hon strålande lycklig och visade upp sitt senaste fynd. Mina glasögon! Jag hade typiskt nog lämnat dem framme på soffbordet igårkväll och naturligtvis hade hon hitttad dem. De var inte i två delar, utan i tre delar. Bara att införskaffa ett par nya, vilket i och för sig är på tiden. Jag använder mest linser annars men ibland har jag glasögonen på för att vila ögonen.

3 thoughts on “Trasig syn

Kommentarer

