Med turskidorna på

För några veckor sedan hade jag och Nils barnvakt och vi fick en dag för oss själva. Helt plötsligt var det lite svårt att komma på vad vi skulle göra. Vi var lite sugna på att ta skotern och fara på en sjö och fiska. Men jag kände så starkt att jag ville röra på mig och därför valde vi att ta på oss turskidorna och bege oss på en utflykt i skogen istället.  Jag kan inte hjälpa det men jag föredrar skidor på fötterna istället för på en maskin…Mitt på dagen gjorde vi upp eld på en höjd och gjorde klämmackor. Det var verkligen en härlig dag. Den behövdes för att ladda batterierna, dagen därpå fick jag feber igen.

Kommentarer

