Vojne vojne!

När det blir oroväckande tyst i huset börjar jag ana att Klara hittat något spännande att roa sig med. Vi håller som bäst på att renovera i hall och kök, dessutom ska en ny bättre begagnad braskamin in i vargdagsrummet. Med tanke på detta är det fullkomligt kaos här hemma just nu. I förrgår hade Klarat varit just vid kaminen och det syntes. Inte bara kring hennes mun, utan överallt i hela huset!! Jag kunde inte låta bli att brista ut i skratt när jag fick se henne. Det är otroligt vad de små hinner med på så kort tid…!

5 thoughts on “Vojne vojne!

  1. Vilka ögon ♥ Ja, dom kan hitta på dessa småtrollen =) Skall du på utställningen i Åsele i helgen? Vore trevligt att träffa dig. Kolla in min sida förresten, så få du se fina rävungar 😉 Ha en bra dag och jag hoppas att Ni är pigga nu efter alla förkylningar!

Kommentarer

