Fullt upp

Det har varit lite bloggande på sistone. Vi har hållit på att renovera här hemma och medan Nils målat och tapetserat har jag haft hand om barnen som varit förkylda. Jag har själv haft en släng men klarande mig tack och lov lindrigt undan. Sofie har dessutom fått ett träningsprogram eftersom hon är så spänd i sina ryggmuskler. Vi kör med massage morgon och kväll och tränar när vi hinner med.

I vårt stora schabrak till hus finns det alltid tusen saker att göra. Bak och julstök ägnar vi oss också åt och sen har jag beställt en massa böcker som jag sitter med näsan i så fort jag får en stund över. På kvällen när barnen somnat har jag en liten tidsfrist och oftast blir det en lång skön promenad med någon av hundarna. Då jag kan filosofera i lugn och ro medan kroppen får röra på sig. Det är med andra ord fullt upp…precis som det ska vara i en småbarnsfamilj antar jag!

IMG_2315

One thought on “Fullt upp

Kommentarer

