Gott Nytt År!

Ett nytt år med nya möjligheter och händelser! Det är alltid lika spännande att fundera kring vad det nya året kommer att innehålla. På många sätt var 2012 ett ganska tungt år, ljusglimtarna är så klart Klara och alla hennes små upptåg och lilla Sofies födelse. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad över mina två barn och de ger mig stunder av ren kärlek varje dag. Jag tror och vet att 2013 kommer att bli ett riktigt bra år! Var själv den förändring du vill uppnå, var det någon som sade. Det tycker jag var rätt klokt, vill man förändra något är det lättast att börja med sig själv.

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!
P1080650

2 thoughts on “Gott Nytt År!

Kommentarer

