Ute och inne

IMG_4103

I höstas plockade jag in ett stort fång bladvass och satte i en stor vas på bordet i vardagsrummet. Jag tycker om att omge mig av saker som egentligen hör hemma utomhus. Dels tycker jag inte att det finns någon formgivare eller designer som överträffar naturen själv men framförallt skapar dessa ting en fridfull stämmning.

IMG_4101Den undre stenen hittade jag på en fjällvandring och jag brukar ställa en ljuslykta på den. Den övre är inte så märkvärdig i sig men det är en av de första stenar som Klara tog med sig in i huset. Hon var helt tokig i stenar under en lång period i somras.

Kommentarer

