Dagens ”outfit”

IMG_4107

Jag är rätt värdelös på att klä mig snyggt. Dels är jag inte så intresserad och sen vill helst att det ska vara bekvämt, praktiskt och sölvänligt. För jag har en tendens att alltid smutsa ner mig. Men Nils är faktiskt väldigt duktig på att hitta presenter och julklappar i klädväg till mig. Han köper alltid det jag behöver och vill ha. När han och Klara hämtade mig och Sofie på BB i Lycksele fick jag en fin röd Bergans fleecetröja i gåva och i födelsedagspresent fick jag nya Powerboots. Vilken lycka! Mina gamla har gått sönder efter flitig användning men nu har jag alltså nya och de använder jag så gott som jämt. De är lite stela men det finns inga bättre eller varmare vinterskor!

13 thoughts on “Dagens ”outfit”

  1. Tur att det finns de som är snygga i sin mundering. Jag ser för det mesta ut som ett nedsläppt skogstroll, men det är som gubben min säger; -” Skönheten ligger i betraktarens öga!”. Tur är väl det =)

  2. Naturligare och roligare bild än de mobilkamera-spegel-egokläderbilderna som det bloggas om överallt. Mer prisvärda och praktiska kläder verkar du också ha.

    • Tack Carina! Håller med dig angående de bilderna…skulle kunna skriva ett helt långt inlägg om sådana bilder faktiskt. Fram för prisvärda och praktiska kläder!

Kommentarer

