I tidningen

Idag var hela familjen (äntligen) i tidningen på BB-sidan. Nästan orimligt sent, jag vet. Jag vet dessutom inte hur många som påpekat att vi inte varit med förrän nu, till och med farbror Svenne undrade. Vi var faktiskt precis lika sena med Klara. Det har liksom inte hunnits med att ta något kort på oss allihop tillsammans. Men i söndags var det strålande väder och vi hade sån tur att vi fick främmande precis när vi skulle ut och gå och då passade jag på att be om ett kort på oss. Trots att jag hade rätt ont och var svullen i ansiktet den dagen. För jag tillbringade nämligen lördagen med att operera bort en visdomstand i Lycksele, väldigt trevligt lördagsnöje. Men så här blev det i alla fall:

IMG_4435Sofie ser härligt nöjd ut på sin femmånadersdag. Klara har däremot fullt upp med att titta på allt annat utom kameran.

IMG_4432Inte lätt då alla ska titta in i kameran.
familjenkarlssonperssonDenna bild fick hamna i tidningen.

2 thoughts on “I tidningen

Kommentarer

