Midsommar

Vi hade en precis lagom midsommar. Mycket sill, potatis och annan god mat. Men ingen snaps för min del eftersom jag hade tagit på mig att jobba natt. Och inte gjorde det något för väl på jobbet bjöd arbetskamraterna på ytterligare en festmåltid!

På förmiddagen på Midsommarafton besökte vi Saiwa Camping. En kusin till Nils äger den och där fanns det både gratis hoppborg och ponnyridning för barnen och Midsommarstången kläddes och det var sång och dans.  Jättefint arrangemang! Klara tyckte verkligen att det var spännande att få sitta på en liten ponny. Nils tog några bilder på mig och flickorna i vår festklädsel.

Hoppas ni har haft en trevlig Midsommarhelg!

IMG_5011 Lilla Sofie snart 9 månader nu
IMG_5017 Jag hann med att binda kransar åt oss på morgonen. Men Nils vägrade att ha på sig en så han fick vara utan.
IMG_5022IMG_5021 Jag och flickorna.

6 thoughts on “Midsommar

  1. Ni verkar ha hafft en riktigt trevlig Midsommar, Själv så blev den bra för mig god mat och annat gott som hör till Midsommar. Även del jobb med ved. Ha en fortsatt trevlig sommar.

  2. Mysiga midsommarbilder, jättefina! Och som Majsan skrev, kul att se dig i Svensk Jakt idag, det lär inspirera många.
    Ha det så bra!

  3. Grattis till nya familjemedlemen. Underbara midsommarbilder. Jag har två söner och fyra barnbarn så jag älskar barn. Så fina minnen man har med dom. Men jag hade ingen kamera när de var riktigt små, mina barn alltså… Så var rädd om dina fina minnen i kortform.

Kommentarer

