Sofie 1 år

Det är verkligen sedan man fått barn som man inser att tiden rusar iväg. Barnen växer men inte blir man ett dugg äldre själv…tills jag fick brev om att jag måste förnya körkortet och tanken slog mig att jag fyller 30 år i år. Sofie har nu fyllt 1 år och det firade vi så klart med närmsta familjen. Klara sjöng ”ja, må du leva” precis hela dagen och hon hjälpte mig att göra hallontårtan. Sofie går nu för fullt och hon ser så lustig ut där hon tultar omkring. Hon tycker väldigt mycket om att leka tafatt, då blir hon alldeles hysterisk och skrattar högt!

IMG_5699Lilla älskade Sofie!

IMG_5712

Klara fick bestämma vilka marsipanfigurer vi skulle göra till tårtan. Det blev en snigel och en gris. Men grisen hann hon äta upp innan gästerna kom. Tack till alla som grattade Sofie!

2 thoughts on “Sofie 1 år

  1. Grattis till Sofie! 🙂 Ja tiden går onekligen fort! Man hinner som inte ens känna efter…Våra små fyller också snart ett år, de har inte börjat gå ännu men jag är rädd att det inte är långt borta… 😉 Stort grattis till älgen oxå! Fortsatt trevlig vecka och fortsatt skitjakt!

Kommentarer

