Vintersol -var är du!

Februari har verkligen varit grå och trist. Just nu regnar det och blåser ute och hela gårdsplanen går att åka skridskor på. Igår tittade i alla fall solen fram en liten stund när jag drog in ved och det var härligt att känna att den värmde i ansiktet. Jag hittade dessa bilder i mitt ”arkiv” och det är sånt här väder jag skulle önska nu. Kring -10 och högtryck med strålande sol, det är det som vårvintern ska bjuda på! Bilderna är i alla fall från november ifjol, en fin dag då jag och barnen gick ner till ”byn” och gungade.

IMG_5864Denna vy känner alla Villhelminabor igen, Sågån.

IMG_5867Sofie hade inte riktigt vant sig att färdas i overallen ännu och tog sig inte långt i snön.

KlaragungaKlara älskar att gunga. Mer och mer fart ska det vara! Jag skulle knappt själv våga gunga lika högt som hon vill göra.

IMG_5889Det är fint när det är lite upplega i träden.

One thought on “Vintersol -var är du!

Kommentarer

