Höstdagar

Hösten är verkligen en förunderlig årstid. Det känns som om naturen vill visa upp all sin prakt innan den går till vila under snön. Innan löven dalat till marken och grenar och ris är kala så är färgexplosionen magisk. Barnen älskar att vara ute och jag är glad att kunna vara med dem, men jag tror att Klara längtar väldigt mycket efter snö. För jag har lovat henne att vi ska besöka Leoslekland när snön och slasket kommer!

IMG_6976 IMG_6971 (2) IMG_6960

DSC_0673

IMG_6972

IMG_6980 (2)

4 thoughts on “Höstdagar

  1. Hösten är jättefin med alla färger,dimma,rimfrost i spindelnät,och luften känns så härlig och frisk.. Och med all jakt kan det inte bli mycket bättre..

  2. Hösten är verkligen en vacker årstid! Tycker om att det är kyligare på dagarna och härligt i skogen när man går med hundarna. Vilka otroligt fina tröjor barnen har! Jättefina mönster och färger. Ha en bra torsdag!/ Carolina

  3. Vettesjutton hur jag egentligen hamnade på din blogg, men jag måste bara skriva att jag tycker den är härlig! Du och din familj verkar leva ett sådant liv jag själv bara kan drömma om, med jakt, natur och fin familj. Många vackra foton dessutom. Jag är inte alls avundsjuk, nej då! 😉 Tack för trevlig läsning! Mvh Avgasförgiftad stockholmare, ständigt omgiven av buller, som ofta dagdrömmer om det äkta livet på landet

Kommentarer

